Het is bijna zover - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Ingrid Hagen-Marck - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Ingrid Hagen-Marck - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Ingrid van Hagen-Marck

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

23 November 2016 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Nog wat de laatste dingen regelen, en dan vertrekken wij naar Uganda.
Met heel veel passen en vooral wegen 2 x 23 kilo per persoon valt het niet mee. Jaap neemt vooral veel proviand mee om te kunnen overleven en ik heel veel knutselspullen voor de kids.
Gisteren gezellig met de kinderen bij van der Valk gegeten Live and Cooking.
Wij kregen een prachtig miniboekje (gemaakt door Nathalie) met waardebonnen om in Uganda te besteden. Diner bon/ waardebon voor 12 overheerlijke Rolleggs/ en giftcard om fruit te kopen voor de kids in Noah's Ark.
Vanmorgen kwamen de kleinkinderen alvast een gedag zeggen, en de Alphense Sint was ook nog lang geweest met wat pakjes voor ze.

Vertrektijd: 25 november 2016 09.55
Aankomst: 22.25 lokale tijd

• 23 November 2016 - 11:21

Ingrid Van Hagen-Marck:

Laatste voorbereidingen op weg naar ons verblijf in Uganda. Wij hebben nog een tussenstop in Rwanda (Kigali). Voordat wij naar Noah's Ark vertrekken op maandag 28 november. gaan wij eerst wat acclimatiseren in het Karibu Guest House bij Emntebbe. Wij maken daar twee tripjes naar Lake Victoria (boottocht) en naar Mabamba Swamp waar veel vreemde vogels te zien zijn.
    Jaap

• 24 November 2016 - 12:33

Ingeborg En Daan:

Hallo Jaap en Ingrid
    We wensen jullie een goede reis morgen! Fijn eerst een paar dagen acclimatiseren en dan naar Noah's Ark. Een hele mooie en fijne tijd daar gewenst. Ze zullen blij zijn met alles wat jullie meenemen en met jullie hulp.
    Leuk dat jullie met de kinderen hebben gegeten en heel lief dat ze jullie zo verwend hebben met cadeautjes voor jullie zelf, maar ook voor de kids in Noah's Ark.
    We kijken uit naar jullie berichten over jullie belevenissen!
    Groetjes van Ingeborg en Daan

• 24 November 2016 - 15:24

Bob En Margriet:

Hallo luitjes nog even het is zover. Slaap lekker en geniet nog even van je bed. Gezellig dat jullie nog wat met
    de kinders en kleinkinderen hebben gedaan.
    Nou we wensen jullie een prettige vlucht.
    Liefs en groetjes van Bob en Margriet
    DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Horen wel weer wat van jullie uit Noah's Ark

• 24 November 2016 - 16:22

Hanneke Melsen:

Jaap en Ingrid,
    Een goede reis en we gaan jullie zeker volgen hoor!
    Groetjes Aad en Hanneke

• 24 November 2016 - 17:46

Petra En Leen:

Ingrid en Jaap, wij wensen jullie een hele fijne tijd toe in Uganda.
    Een goede reis morgen, kom veilig aan!
    Hopelijk is er voor Jaap nog wat te klussen daar en Ingrid, jij knutsel en knuffelt vast een heleboel!
    Tot snel!